مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهادت یکی از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزآبادی

مسؤول روابط عمومی بیمارستان فیروزآبادی شهرری از شهادت یکی از کادر درمانی این بیمارستان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

فرزانه سیه‌پوش مسؤول روابط عمومی بیمارستان فیروزآبادی شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کامران بیات از پرسنل با سابقه بیمارستان فیروزآبادی که با وجود مشکلات جسمی همچنان با تعهد و جدیت مشغول خدمت به بیماران بود بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهدای عرصه سلامت پیوست.

وی افزود: کامران بیات شهید عرصه سلامت که از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، همواره در راستای کمک به بیماران تلاش می‌کرد، خود نیز درگیر این ویروس شد و به لقاءالله پیوست.

مسئول روابط عمومی بیمارستان فیروزآبادی شهرری ادامه داد: کامران بیات تکنسین حرفه‌ای اتاق عمل بیمارستان فیروزآبادی در حدود ۲۰ روز در حال جهاد و کمک به بیماران بود که در تاریخ ۵ فروردین به علت بیماری کرونا در بیمارستان بستری و پس از چهار روز درگیری با این بیماری در ۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ درگذشت.

سیه‌پوش در پایان خاطرنشان کرد: شهید کامران بیات متولد ۲۷مهر ۱۳۵۰ است که با ۲۳ سال سابقه در بخش جراحی بیمارستان فیروزآبادی مشغول به خدمت بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه