مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خادمان شهدا امسال به جای خدمت در راهیان نور، اقلام بهداشتی برای مبارزه با کرونا تولید می کنند

خادمان شهدا امسال به جای خدمت در یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور، اقدام به ضدعفونی کردن معابر و همچنین تولید ماسک و امکانات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا می کنند.

سرهنگ اصلانی، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام این خبر گفت: امسال به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیچ کاروانی از سراسر کشور به اردوهای راهیان نور اعزام نخواهد شد و به همین منظور خادمین شهدا در سراسر کشور به جای بکارگیری در یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور، به ضدعفونی کردن معابر و همچنین تولید ماسک و امکانات مورد نیاز در جهت مقابله با ویروس کرونا اقدام می کنند. وی افزود: ۴۸۰ خادم برادر و ۱۷۶ خادم خواهر و۴۰ تیم ضدعفونی کننده خادم برادر در قالب قرارگاه پدافند زیستی خادم شهدا در تمامی شهرستانهای استان تهران به مردم خدمات ارائه می کنند.
سرهنگ اصلانی، برای مقابله با ویروس کووید 19 در استان تهران، دستور تشکیل و سازماندهی ۳۶ گروه جهادی خادم شهدا در سطح استان تهران و نیز راه اندازی ۲۶ کارگاه تولید و بسته بندی ماسک، شیلد، لباس بیمارستانی، بسته بندی مواد ضدعفونی کننده، را صادرکرده است. اصلانی همچنین از تولید بیش از ۳۰ هزار ماسک ، شیلد ، لباس بیمارستانی و …تا امروز خبر داد و اظهار داشت: روزانه هزار شیلد از سوی قرارگاه پدافند زیستی گروه های جهادی خادم شهدا، در شهر ری تولید و به هلال احمر و بیمارستان ها تحویل می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.