مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح بسیج غربالگری مقابله با کرونا در شهر کهریزک

به منظور سنجش سلامت شهروندان، سایت غربالگری سلامت الکترونیکی در شهرداری کهریزک استقرار یافت و با هماهنگی شبکه بهداشت طرح غربالگری سلامت در تمامی محلات شهر کهریزک به اجرا درآمد.

 سید مجتبی هاشمی؛ سرپرست شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: به منظور سنجش سلامت شهروندان، سایت غربالگری سلامت الکترونیکی در شهرداری کهریزک استقرار یافت و با هماهنگی شبکه بهداشت طرح غربالگری سلامت در تمامی محلات شهر کهریزک به اجرا درآمد.

سرپرست شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر افزود: با همکاری شبکه بهداشت کهریزک حدود ۳ هزار خانوار شناسایی شده است که اکنون با تدارک امکانات و تجهیزات سخت افزاری طرح غربالگری سلامت روبه اتمام است.

 وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا درصورت امکان با خوداظهاری به سامانه طرح ملی سلامت مراجعه کنند یا درغیر این صورت با اپراتورهای طرح غربالگری سلامت همکاری لازم را انجام دهند تا با در دست داشتن آمار و اطلاعات مناسب راهکارهای لازم جهت کنترل شیوع این ویروس در دستور کار مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

تمامی اعضای خانواده با شرکت در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا می توانند از طریق سامانه  salamat.gov.ir اقدام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه