مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تهیه ۲۰۰۰ بسته معیشتی وبهداشتی در دولت آباد

خادمان امام حسین (ع) بلوار قدس دولت آباد شامل بیش از 40 موکب بمناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) بیش از هزار بسته معیشتی شامل:(برنج،ماکارونی،رب،روغن،تنقلات ویژه کودکان) و همچنین هزار بسته مواد ضد عفونی کننده تهیه و در مناطق محروم شهرستان ری توزیع کردند.

خادمان امام حسین(ع) بیش از 40 موکب بلوار قدس محله دولت آباد در حسینیه حضرت امیرالمومنین(ع) به عنوان قرارگاه عاشقان اهل بیت(ع) اقدام به بسته بندی و توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان حاشیه شهرستان ری کردند.
خادمان امام حسین(ع) که در ایام محرم، اربعین و دیگر مناسبت ها خدمتگزاری می کنند، امسال در یک حرکت خودجوش به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و امام سجاد (ع) بیش از یکهزار بسته معیشتی شامل: برنج، روغن، رب، ماکارونی، سویا، نمک، و تنقلات ویژه کودکان و یکهزار بسته مواد ضد عفونی شامل: دستکش، ژل ضدعفونی کننده، ماسک و غیره به همراه مهر متبرک تربت مطهر امام حسین(ع) بسته بندی و بین خانواده های نیازمند در مناطق حاشیه جنوب تهران توزیع کردند.
خادمان امام حسین(ع) محله دولت آباد از زمان شیوع ویروس کرونا، علاوه بر برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی و توسل به ائمه اطهار و قرائت زیارت عاشورا اقدام به ضدعفونی معابر و ساختمانها کرده و این حرکت تا محو ویروس منحوس کووید 19 ادامه خواهد داشت.
خادمان امام حسین(ع) موکب های بلوار قدس محله دولت آباد تاکنون بیش از 6000 بسته مواد ضدعفونی به همراه یک قطعه مهر متبرک تربت امام حسین(ع) و مقدیر زیادیبسته های خوراکی و معیشتی بین خانواده های نیازمند حاشیه جنوب تهران توزیع کرده اند.

از طريق عکس از مهدی خانلری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه