مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

غربالگری ویروس کوید ۱۹ در بخش مرکزی ری شروع شد

در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا، طرح غربالگری سلامت شهروندان در قالب طرح ملی مبارزه باکرونا در بخش مرکزی شهرستان ری آغاز ش

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، با هماهنگی‌های انجام شده از سوی بخشداری بخش مرکزی ری و مشارکت شبکه بهداشت شهرستان ری در راستای مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا ؛ هشت سایت غربالگری سلامت الکترونیکی(بسیج مقابله با کرونا) در دهیاری های تابعه این بخش با ۵۰ دستگاه رایانه، ۶۰ گوشی و خط اعتباری تلفن همراه برای استقرار اپراتورهای سلامت، تجهیز و مناسب سازی شده است.

در این طرح ۱۱۰ اپراتور غربالگری سلامت که با همکاری سپاه ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم( ع) و بر اساس آموزه‌های شبکه بهداشت؛ دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند برای اجرای طرح غربالگری سلامت شهروندان در برابر ویروس کرونا در سایت‌های مذکور که از سوی دهیاری‌های تابعه بخش مرکزی ری آماده و تجهیز شده‌اند، مستقر می‌شوند.

فاطمه فکوریان، بخشدار بخش مرکزی شهرستان ری از شهروندان درخواست کرد تا درصورت امکان با خوداظهاری به سامانه طرح ملی سلامت مراجعه کنند یا درغیر این صورت با اپراتورهای طرح غربالگری سلامت همکاری لازم را انجام دهند تا با در دست داشتن آمار و اطلاعات مناسب راهکارهای لازم جهت کنترل شیوع این ویروس در دستور کار مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

هموطنان و همشهریان گرامی می‌توانند برای شرکت خود و خانواده‌هایشان در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا از طریق سامانه salamat.gov.ir اقدام کنند.

منبع تهران نیوز
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه