مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرری

شیب ویروس کرونا در شهرری کند است و همچنین ضدعفونی کردن اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران درمنطقه ری و در چند روز اخیر آغاز و همچنان ادامه دارد.

علیرضا صدرایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این زمینه گفت: با وجود اینکه وضعیت شیوع این بیماری در سطح شهرستان ری در حال کاهش است اما نباید از مسافرت ها نیز غافل شویم و موج برگشت مسافران نوروزی باید مدنظر قرار گیرد.

با شروع شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی مختلفی نظیر آتش‌نشانی، پلیس و … برای جلوگیری شیوع آن در سطح جامعه پای کار آمدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از همان ابتدا شروع به ضدعفونی اماکن و معابر مختلف سطح شهر کرد که ۷ دستگاه وسیله نقلیه سنگین نیز در راستای ضد عفونی کردن معابر استفاده می شود و بیش از بیست و دو روز است که آتش نشانان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

در ادامه روند ضدعفونی کردن و پاکسازی اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران در چند روز اخیر اماکنی نظیر پارکینگ و محیط پیرامون بیمارستان هفتم تیر، بیمارستان فیروزآبادی شهر ری، بیمارستان حضرت زهرا (س)دولت آباد و معابر اطراف، ضدعفونی شدند.

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه