مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ملی پوش کشتی: کرونا را با ماندن در خانه شکست می‌دهیم

ملی پوش کشتی فرنگی از قرنطینه خانگی می گوید

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: با همکاری، صبر و ماندن در خانه این روزهای سخت را پشت سرگذاشته و ویروس کرونا را شکست می‌دهیم.

مهدی فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در فضای مجازی دنبال می شود، تصریح کرد: نفرات دعوت شده در اردوی تیم ملی در فضای مجازی برنامه های تمرینی وغذایی خود را از طریق مربیان تیم ملی کشتی پیگیری می کنند.
این عضو تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: مدتی است ویروس کورونا وارد کشورمان شده و اکنون شیوع زیادی پیدا کرده و همه شرایط سختی داریم، اما می‌توانیم با صبر و رعایت نکات بهداشتی لازم این مشکل را به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به برخی از هموطنان که نکات بهداشتی را رعایت نکرده وبه مسافرت رفته اند خاطر نشان کرد: از مردم کشورم می‌خواهم تا با رعایت نکات بهداشتی، خارج نشدن از خانه و همکاری با افرادی که برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند، کمک کنند.
این ملی پوش کشتی افزود: من نیز  دوهفته  است که در خانه هستم و همه باید در منازل باقی بمانیم و تعطیلات نوروز به مسافرت نرویم تا زودتر این دوران سخت پایان یابد.
وی ادامه داد: اکنون بیش از همه چیز به اتحاد نیاز داریم و باید نکاتی که از سوی مسئولان و پزشکان عنوان می‌شود را رعایت کنیم.
شهرستان ری باجمعیتی در حدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا پنجم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۴ هزار و ۸۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، یکهزار و ۹۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸ هزار و ۹۳۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه