مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری خواستار ثبت نام ری نشینان در سامانه سیب شد

معاون استاندار تهران گفت: طرح ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سیب در روزهای اخیر در شهرستان ری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و باید تا ۲ روز آینده در شهرستان تکمیل شود.

حسین توکلی کجانی امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان ری اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد رشادت های فراوانی از سوی مردم کشورمان بودیم، در دوره‌ای از تاریخ معاصر کشورمان مدافعان حرم، در دوره‌ای جهادگران برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و امروز در عرصه سلامت پزشکان و ‌پرستاران به عنوان  مدافعان سلامت از جان خود برای مردم کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: تجربه به ما ثابت کرده است که در هر مقوله‌ای که کار به صورت مردمی انجام شده، اغلب مشکلات برطرف شده و امروز در هر محل و منطقه‌ای که کارها به خوبی پیش رفته است، به دلیل وجود و حضور مدیران همدل و همراه است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان کرد: در مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری هر دستگاهی باید وظایف خود را ایفا کند و به موازات آن توصیه‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را نیز مورد توجه قرار دهند.

توکلی کجانی ادامه داد: طرح ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سیب در روزهای اخیر در شهرستان ری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باید این موضوع تا دو روز آینده در شهرستان تکمیل شود.

وی سپس با اشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید گفت: با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع کرونا در کشور مشکلاتی ایجاد شده که حتماً در طول سال نیز عواقب آن را مشاهده خواهیم کرد؛ لذا همه باید در این راستا کار کنیم و جهش تولید را در تمامی سطوح عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: در مقابله با ویروس کرونا در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان ری اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که ناشی از همدلی دستگاه‌ها و مسئولان بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در مقابله با کرونا باید اداره بهداشت برای هر شهر و بخش یک نماینده مشخص کند تا هر یک از دستگاه ها با نمایندگان مربوطه ارتباط برقرار کند و سرعت اجرای کارها افزایش پیدا کند و نمایندگان شبکه بهداشت در جریان تمامی امور افراد دارای علائم یا مشکوک قرار گیرند تا در زمان لازم مشاوره‌ها ارائه شود.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: پروتکل‌های لازم جهت پیشگیری و مقابله با کرونا باید به تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان ارسال شود تا در زمان بازگشایی ادارات به اطلاع عموم کارمندان و مراجعان برسد.

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه