مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار: دستفروشان از معابر شهرستان ری جمع‌آوری شوند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: براساس مصوبه شورای تامین شهرستان تمامی دستفروشان و افرادی که در معابر اصلی، فرعی و جلوی مجتمع‌های تجاری سد معبر می کنند برای مقابله از شیوع ویروس کرونا باید جمع‌آوری شوند.

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان ری اظهار داشت: هماهنگی های لازم در این خصوص با دستگاه های امنیتی و قضایی صورت گرفته است، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها باید سریعا اقدامات لازم در خصوص جمع آوری دست فروشان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع‌های تجاری بزرگ شهرستان برای مقابله از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، افزود: دست فروشان نیز باید مانند سایر صنوف از مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور پیروی کنند.

توکلی تاکید کرد: برخورد و جلوگیری از فعالیت دست فروشان و برخی اصناف باید با رعایت کامل ادب و احترام از طرف دستگاه های مجری صورت بگیرد، مردم باید بدانند که تمام سخت گیری ها برای حفظ سلامت جسم و جان خودشان و مقابله با ویروس منحوس کرونا صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرای شهرستان ری باید منتظر شرایط سخت تر نیز باشند، ابراز کرد: تمامی ادارات خدمات رسان شهرستان باید انتظار حجم کاری بالا با نیروی انسانی کم را داشته باشند چرا امکان بالا رفتن تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا مانند همه جای دنیا بالا است.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: اقدامات بهداشتی و درمانی خوبی در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان صورت گرفته است به طوری که در روزهای پایانی سال گذشته ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز خریداری و تحویل مراکز درمانی شد.

توکلی با تاکید بر اینکه شبکه بهداشت شهرستان ری به عنوان نماینده ستاد کرونای کشور باید نمایندگان خود را به بخش های مختلف شهرستان سریعا اعلام نماید، افزود: شهرداری‌ها، بخشداری‌های و نواحی بسیج و سپاه باید اقدامات خود در حوزه ضد عفونی معابر و خیابان ها را با نماینده شبکه بهداشت شهرستان در بخش هماهنگ نمایند.

این مسئول خاطر نشان کرد: آمار افراد ثبت نامی شهرستان ری در سامانه سیب وزارت بهداشت باید با همکاری تمامی شهرداری ها و بخشداری ها با شبکه بهداشت به عدد بالایی برسد تا از سلامت مردم تضمین شود.

توکلی با بیان اینکه مسئولان شهرستان ری باید دید محلی برای مقابله با ویروس کرونا داشته باشند، عنوان کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید شهر و محل خدمت خود را به بهترین وجه گندزدایی و ضد عفونی نمایند.

وی یادآور شد: امروز در شهرستان ری هرجایی که مدیران دستگاه های اجرایی خود جوش و با همدلی و کمک مردم اقدام به مقابله با ویروس منحوس کرونان کرده اند آمار مبتلایان در آن بخش کمتر شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه محل دفن اموات تهران، زندان های استان، محل دفن پسماندهای پایتخت و پزشکی قانونی در این شهرستان واقع شده است، گفت: شبکه بهداشت باید سریعا نسبت به صدور پروتکل های لازم برای هر سازمان و نهاد اقدامات لازم را انجام دهد.

جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان و بخشداران، شهرداران و روسای ادارات مختلف در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه