مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: اقلام ضدعفونی کننده به بیمارستان ها و مراکز حساس اهدا می شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اقلام و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز انتظامی و حساس شهرستان از طریق فرمانداری تهیه و در میان مراکز مورد نیاز توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، حسین توکلی کجانی اعلام کرد: با هدف کمک به مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به مراکز درمانی و حساس شهرستان ری صبح امروز تعداد ۲۵ هزار عدد محلول و اسپری ضد عفونی کننده دست و پوست، ۱۰ هزار لیتر سفید کننده ۲۰ لیتری و یک لیتری، ۴۰ هزار عدد دستکش پی وی سی و فریزری و وینیل و تعداد یکهزار و ٢٠٠ عدد ضدعفونی کننده ساند پلاس توسط فرمانداری شهرستان ری تهیه و توزیع شد.

وی اظهار داشت: این اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بین بیمارستان های شهدای هفتم تیر، فیروز آبادی، صدیقه الزهرا(س)، رازی، مراکز درمانی، آسایشگاه کهریزک، کلانتری ها، بهزیستی و دادگاه های شهرستان ری توزیع شد.

توکلی کجانی افزود: جهت حمایت از کادر پزشکی و درمانی و کمک به پیشگیری از ویروس کرونا این کمک ها در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه