مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نظارت بر عرضه اقلام ضدعفونی کننده در داروخانه های ری شدت گرفت

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری گفت: نظارت بر داروخانه های این شهرستان به‌منظور کنترل نحوه عرضه محصولات بهداشتی و ضد عفونی موردنیاز مردم در دوران اپیدمی بیماری کرونا ویروس و تعطیلات عید نوروز شدت گرفت.

علیرضا صدرایی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و افزایش نیاز مردم به محصولات بهداشتی، واحد غذا و دارو شبکه شهرری نظارت مداوم و مستمری بر داروخانه‌های شهرستان دارد. وی با بیان اینکه بازدیدها در سه نوبت صبح، ظهر و شب در سطح شهرستان ری انجام می شود، افزود: بازرسان شبکه بهداشت در بازدیدهای خود نحوه عرضه محصولات بهداشتی مانند ماسک و محلول‌های ضدعفونی دست و سطوح را ارزیابی می‌کنند.

صدرایی ابراز کرد: توزیع صحیح محصولات بهداشتی، ارزیابی نیاز شهرستان و بررسی مشکلات داروخانه‌هاست از مهمترین اهداف این بازرسی ها می باشد.

وی در ادامه به راه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: مردم باید بدانند مهم‌ترین مسئله در کنترل این بیماری رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در مکان‌های پرجمعیت و ماندن در خانه است و امیدواریم با توجه به این نکات ساده بتوانیم به‌زودی پیروزی بر این بیماری را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.