مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رییس تبلیغات اسلامی: مراسم اعیاد شعبانیه در ری به صورت مجازی برگزار می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مراسم اعیاد شعبانیه در ری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی کنگرلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هیات های مذهبی شهرستان ری تمامی تجمعات و مراسم های خود را تعطیل کرده است، اظهار داشت:  تمامی مراسم های مذهبی و اعیاد شعبانیه در کانال ها و فضای مجازی، برنامه های خود را منتشر و پخش می کند.
وی افزود: برگزاری توسلات در خانه هم طی مدت حضور مردم در خانه ها موثر خواهد بود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری به حضور مردم در خانه و تاثیر آن در کاهش شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در خانه علاوه بر کاهش شیوع ویروس کرونا، از بار زحمات، کارهای شبانه روز و خستگی کادر درمانی می کاهند.
وی عنوان کرد: ماندن مردم در خانه با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا نوعی جهاد محسوب می شود و بر همین مردم باید زنجیره ارتباط در خانه ماندن را قطع نکنند.
کنگرلو خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مردم هر ساله در ایام نوروز به دید و بازدید پرداخته و برخی هم به مسافرت می روند اما امسال باید سفر و دید و بازدید را ترک کنند.
وی یادآور شد: اگر چه در اسلام صله رحم و دید و بازدید مورد تاکید است اما در شرایط فعلی برای حفظ سلامت و امنیت جسمی همگان از طریق فضای مجازی و تماس تلفنی کار صله رحم را انجام داد.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی(ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.
به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهرروز جمعه تا روز شنبه ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.خ

خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است اما متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.