مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح ملی غربالگری کرونا در ورودی شهرستان ری آغاز شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: طرح ملی پایش و غربالگری کووید ۱۹ در مبادی خروجی تهران – قم با هدف شناسایی موارد مشکوک به ویروس کرونا در حال انجام است.

احمد احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت : پست های تشخیص با بهره مندی از ۲۰  نیروی عملیاتی هلال احمر برای طرح غربالگری ویروس کرونا در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی و اداره راهداری دایر شده است.
وی خاطرنشان کرد: تست غربالگری در مبادی ورودی شهرها با برپایی چادرهای سلامت، تست تب‌ سنجی و کنترل ویروس کرونا از تمامی مسافرانی که از شهرهای دیگر به این شهرستان سفر می‌کنند در حال اجرا است.
احمدی بیان کرد: ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی در دستور کار جمعیت هلال احمر این شهرستان قرار گرفته که توسط داوطلبان این جمعیت و با همکاری آتشنشانی و شهرداری‌ها انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به لزوم در خانه ماندن مردم جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: پویش ملی در خانه بمانیم توسط جمعیت هلال احمر در فضای مجازی و مراجعه چهره به چهره درب منازل توسط داوطلبان جمعیت  را در دستور کار داریم که امیدواریم  مردم از تردد و حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.
هلال احمر شهرستان ری در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ عضو در بخش جوانان دارد که دوره های مقدماتی و پیشرفته امداد و نجات را زیر نظر استادان برجسته کشور گذرانده اند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و ۱۳۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۷۱۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.معاون وزیر بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و ۱۳۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۷۱۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.