مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان ری افزایش می‌یابد

رئیس جهادکشاورزی شهرستان ری گفت :یک اکیپ ویژه جهاد کشاورزی به همراه اکیپ‌های مشترک بخشداری ها از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ماه در مناطق مختلف شهرستان ری اقدام به گشت زنی و برخورد با متخلفان می کنند.

محمد عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک اکیپ ویژه جهاد کشاورزی به همراه اکیپ‌های مشترک بخشداری ها از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ماه در مناطق مختلف شهرستان ری اقدام به گشت زنی و برخورد با متخلفان می کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان ری با هدف پیشگیری از تصرفات اعم از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، فنس کشی و نهال کاری در زمین های ملی فعالیت می کنند، افزود: بازرسان این اداره از تمامی روسای پنج حوزه های قضایی شهرستان دستورات لازم برای متوقف کردن عملیات و تخریب را گرفته اند.

عباسی یادآور شد: بازرسان اداره جهاد کشاورزی بر اساس تبصره یک و ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها می توانند جلوی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز بگیرند و تخریب کنند.

وی از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در پنج بخش مرکزی، کهریزک، خاوران، قلعه نو و حسن آباد فشافویه در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه