مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختصاص ۷۵۰ میلیون ریال برای تهیه اقلام بهداشتی مددجویان کمیته امداد شهرری

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری از اختصاص مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال برای تهیه اقلام بهداشتی مددجویان سالمند، صعب العلاج و کم درآمد این نهاد خبرداد.

ابراهیم ذوالفقاریان  اظهار داشت: با توجه به وضعیت خطر و ریسک بالا برای بیماران خاص و سالمندان در مواجهه با ویروس کرونا به منظور کمک به هزینه پرستاری و تهیه مواد بهداشتی برای این قشر و اعضا خانوار یک میلیون ریال به حساب بیماران خاص،صعب العلاج و سالمندان وخانواده های تحت پوشش واریز شده است.
وی با تاکید بر اینکه ۷۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری هزینه خرید لوازم بهداشتی را دریافت کردند ادامه داد:پرداخت هزینه خرید لوازم بهداشتی از جمله اقدامات این نهاد حمایتی درراستای تحت پوشش قراردادن مددجویان در شرایط فعلی ومقابله با ویروس کرونا در این شهرستان است.
این مسئول عنوان کرد: اطلاع‌رسانی،آموزش و انتقال پیام‌های بهداشتی به مددجویان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا آغاز شده است.
وی بیان کرد: ضد عفونی مکان های پر خطر و سطوح تماس، آگاه سازی کارکنان، تامین اقلام ضد عفونی و دستکش یکبار مصرف برای مراجعان و تدابیر لازم برای کاهش غیر ضروری مراجعان با ارائه خدمات الکترونیکی از برنامه های این نهاد بوده است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
هم اکنون بیش از ۶ هزارو ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه