مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح استان توزیع شد

۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرستان های استان توزیع شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در رزمایش بزرگ جهادگران و مدافع سلامت سپاه سیدالشهدا (ع) که با حضور فرماندهان نواحی، پاسداران، پایوران و بسیجیان در محل ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: ۲۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵ هزار بسته بهداشتی و سلامت در شهرستان های استان تهران توزیع می شود.
وی افزود: کمک رسانی در عرصه های تولید، توزیع، اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی در حوزه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در قالب گروه های جهاد سلامت و گشت سلامت با تجهیزات و امکانات مختلف بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام می شود.
وی با تاکید بر اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری خطاب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مقرر شد در قالب یک رزمایش سراسری در استان تهران با برنامه ریزی دقیق و به طور گسترده ای برنامه مبارزه با ویروس کرونا و توزیع بسته های معیشتی انجام شود.
سردار حسن زاده، ضد عفونی کردن محلات، تب سنجی و برنامه های آموزشی را از جمله اقدامات رزمایش جهادگران و مدافعان سلامت در سطح استان تهران برشمرد و افزود: شناسایی خانواده هایی که نیاز به دریافت بسته های معیشتی و بهداشتی داشتند انجام شده و گروه های جهادگر سلامت، به شکل محله محور و خانه به خانه فعالیت های اطلاع رسانی، توجیهی و آموزشی را انجام می دهند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با قدردانی از جانفشانی و ایثارگری های کادر درمانی و پزشکان و بسیجیان اظهار کرد: برای کاهش سختی های این عزیزان مردم نیز باید در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور خود داری و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریع تر این ویروس منحوس از کشور رخت ببندد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه