مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتشار گزارش خبرنگار شهرری در خبرگزاری آسوشیتدپرس

گزارش مهدی خانلری خبرنگار جوان اهل شهرری از فوت فاطمه رهبر نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تهران در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شد

0 699

این روزها آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کووید 19 یا کرونا به سرخط اخبار تمامی رسانه های جهان تبدیل شده است؛ نظر به اهمیت این موضوع، مهدی خانلری خبرنگار عکاس خبرگزاری فارس، گزارشی اختصاصی از مراسم تشییع پیکر فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در دوره های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی در آرامستان بهشت زهرا(س) که براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است، منتشر کرد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس، نیز به عنوان بزرگ ترین بنگاه خبری جهان، اقدام به انتشار گزارش اختصاصی مهدی خانلری، خبرنگار خبرگزاری فارس، از مراسم تشییع پیکر فاطمه رهبر، در این سایت کرده است. در توضیح شرح عکس این خبر آمده است:
«سوگواری اقوام بر پیکر مطهر فاطمه رهبر ، نماینده منتخب حوزه انتخابیه تهران كه روز شنبه پس از آلوده شدن به كروناویروس جدید درگذشت ، در قبرستان بهشت زهرا (س) ، واقع در بیرون از تهران ، ایران ، یكشنبه ، 8 مارس سال 2020 درگذشت. رهبر پیش از این سه دوره به عنوان قانونگذار خدمت کرده بود. با نزدیک شدن به سال نو فارسی ، معروف به نوروز ، مقامات بر مردم فشار می آوردند که به مسافرت نروند و در خانه بمانند. سخنگوی وزارت بهداشت ، کیانوش جهانپور ، که یکشنبه آمار جدیدی از تلفات ایران را ارائه داد ، تأکید کرد که مردم حتی نباید در مراسم تدفین شرکت کنند.
(مهدی خانلری / خبرگزاری فارس/ انتشار از طریق (AP) Associated Press

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه