مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ٣٦ هزار لیتر الکل صنعتی در شهرستان ری

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ٣٦ هزار لیتر الکل صنعتی به ارزش ٢ میلیارد و ٣٩٦ میلیون ریال در بازرسی گشت‌های مشترک این شهرستان از یک انبار در جنوب تهران کشف شد.

موسی احمدی  اظهار داشت: در جریان بازدید از انبارها به منظور پایش ملزومات بهداشتی، این میزان الکل صنعتی به دلیل اختفا و امتناع از عرضه؛ کالا کشف و ضبط شد.

وی افزود: با افزایش درخواست و نیاز جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، صنعت، معدن تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه بیش از چهار اکیپ واحدهای صنفی تولیدی و غیره را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

احمدی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی افراد متخلف و فرصت‌ طلبی که اقدام به احتکار کالاهای بهداشتی و مورد نیاز شب عید مردم و تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز و تقلبی کرده‌اند، دستگیر و اموال کشف شده نیز ضبط و تحویل مراجع قانونی و قضایی می‌شوند.

شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز تجاری پایتخت مرکز دپو کالا و محل استقرار بیشترین میزان انبار کالا در کشور است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه