مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری مسابقه نقاشی مقابله با کرونا در شهرستان ری

این مسابقه نقاشی با موضوع شکست کرونا و عید نوروز با هدف ماندن خانواده‌ها در خانه و پرهیز از سفر و حضور غیرضروری در بیرون از منزل، به صورت مجازی تدارک دیده شده است.

علی اکبرقربانی اظهار داشت: این مسابقه نقاشی با موضوع شکست کرونا و عید نوروز با هدف ماندن خانواده‌ها در خانه و پرهیز از سفر و حضور غیرضروری در بیرون از منزل، به صورت مجازی تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: آموزش غیر مستقیم موارد بهداشتی برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و غنی‌ سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه نقاشی است.
قربانی تصریح کرد: در بخش عید نوروز نیز کودکان و نوجوانان می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع آزاد به آدرس فضای مجازی پیام رسان سروش با شناسه iranplir ارسال کنند.
وی ادامه داد: زمان شرکت در مسابقه نقاشی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» تا زمان مقابله با این ویروس ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی ارسال کنند.
این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن شهروندان در خانه‌های خود، برنامه‌های مختلفی از سوی نهاد کتابخانه ها اجرا شده تا جلوی شیوع بیشتر این ویروس در سطح جامعه گرفته شود.
شهرستان ری در جنوب تهران دارای ۲۷ باب کتابخانه است که از این تعداد، ۱۳ کتابخانه شهری، ۶ واحد روستایی و هشت کتابخانه مشارکتی است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.