مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اقدام گروه جهادی حضرت صاحب الامرشهرری در جهت تسهیل عبور از بحران

گروه جهادی حضرت صاحب الامر اقدام به برپایی کارگاهی برای تولید تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان کرونا برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،قرارگاه پدافند زیستی ناحیه شهر ری در راستای کمک به عبور از بحران اپیدمی کرونا اقدام به برپایی کارگاه‎هایی برای تولید لوازم مورد نیاز مردم و کادر درمان کرده است.

این کارگاه سومین کارگاه این گروه جهادی در این منطقه است که با کمک خیرین و بدون هیچ بودجه و حمایت دولتی اداره می‎شود که می‎تواند روزانه بیش از 6 هزار ماسک و هزار و 500 شیلت‎هه (تلق پزشکی) مورد نیاز کادر درمان را تولید کند.

یکی از عوامل برپایی این کارگاه با بیان اینکه مشکل فعلی تامین مواد اولیه است، گفت: متاسفانه در تولید مواد اولیه با مشکل و افزایش بی سابقه مواد اولیه در بازار روبه‎رو هستیم.

در شرایط بحرانی فعلی که دولت و بازرسین باید نظارت کافی در بازار و قیمت اقلام داشته باشند، این اتفاق صورت نمی‎گیرد و برخی از بازاریان خودسرانه قیمت اقلام را افزایش داده‎اند.

وی درمورد قیمت این تجهیزات نیز گفت: اگر ماسک‎ها توسط حمایت خیرین تهیه شده باشد به صورت رایگان و در غیر این صورت باسود صفر درصد به دست کادر درمانی می‎رسد.

براساس این گزارش کارکنان این کارگاه به صورت داوطلبانه اقدام به همکاری کرده و محیط این کارگاه برای جلوگیری از ورود ویروس روزانه کاملا استریل می‎شود.

منبع خبرگزاری ایلنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه