مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بقاع متبرکه شهرستان ری تعطیل شد

در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام بقاع متبرکه در سطح شهرستان ری تعطیل است و هیچ برنامه‌ای برای تحویل سال نو برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری  اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت زائران تمام بقاع متبرکه در شهرستان ری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان اینکه امکان تشرف به بقاع متبرکه وجود ندارد، گفت: شهروندان عزیز ضمن توجه به توصیه های بهداشتی از تردد به آستان امامزادگان خودداری کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری تأکید کرد: پنجشنبه آخر سال و ایام تحویل سال نو، هیچ برنامه‌ای در بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد و تنها پنجشنبه شب که مصادف با شب عید نوروز شب شهادت امام موسی کاظم(ع) است، برنامه زنده بدون حضور مردم از آستان امامزاده عبدالله(ع) پخش خواهد شد.

صادقی یادآور شد: تمام برنامه‌های مذهبی و توزیع نذری از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشورمان، در امامزادگان این شهرستان تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ آستان امامزاده در شهرستان ری وجود دارد، خاطرنشان کرد: اقداماتی در راستای ضدعفونی کردن فضای داخلی و بیرونی امامزادگان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام گرفته و این اقدامات تداوم خواهد داشت.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه