مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری مراسمات ترحیم و عروسی در شهر قیامدشت و بخش خاوران ممنوع است

بخشدار خاوران گفت : طبق مصوبه جلسه مدیریت بحران بخش خاوران ، برگزاری هر نوع مراسم در سطح قیامدشت و بخش خاوران ممنون است.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی بخشداری خاوران ، اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران ، در جلسه فوق العاده مدیریت بحران بخش خاوران در خصوص ویروس کرونا با اشاره به بی توجهی شهروندان به هشدارها گفت : این ویروس شهر و روستا نمی شناسد و متاسفانه شاهد ابتلا شدن تعدادی از شهروندان به این ویروس هستیم که دلیل آن عدم توجه شهروندان به هشدارهای وزارت بهداشت و تردد غیر ضروری در بیرون از خانه می باشد.

 

وی افزود : از ابتدای شیوع این ویروس ، دستورالعمل هایی که از طریق وزارت بهداشت و نهادهای ذیربط برای ما ابلاغ شده تقریبا تمامی این دستورالعمل ها اجرا شده است.

 

بخشدار خاوران اظهار داشت : بنابر مصوبه جلسه مدیریت بحران بخش خاوران ، برگزاری هر نوع مراسم از جمله مراسم ترحیم و جشن ممنوع می باشد و صنوفی که باعث ایجاد تجمع می شوند نیز تعطیل خواهند شد.

 

جلسه فوق العاده مدیریت بحران بخش خاوران به ریاست اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران و با حضور امام جمعه قیامدشت ، رییس حوزه قضایی بخش خاوران ، شهردار و رییس شورای شهر قیامدشت ، نمایندگان اداره بهداشت شهرستان ری و مرکز بهداشت امام رضا (ع) قیامدشت ، رییس شورای بخش خاوران ، فرمانده حوزه بسیج ۳۳۷ حضرت علی اکبر(ع) ،رییس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت ، معاون و مسئول بازرسی بخشداری خاوران و دهیار چهلقز برگزار گردید.

 

برخی از مصوبات این‌جلسه به شرح زیر می باشد؛
۱- ضدعفونی مکرر معابر سطح شهر قیامدشت و روستاها توسط شهرداری و دهیاریها
۲- از برگزاری کلیه اجتماعات ، تجمعات ، مراسم ختم ، جشن تا رفع مشکل کرونا ویروس جلوگیری گردد.
۳- کلیه مراکز تفریحی ، گیم نت ها ،مکانهای ورزشی ، کافی شاپ ها ، قهوه خانه ها که به نحوی به محل تجمع تبدیل می شود تا رفع مشکل کرونا ویروس تعطیل گردد.
۴- گشت مشترک بخشداری ، شهرداری ، کلانتری و شبکه بهداشت و درمان از کلیه مراکز سطح بخش تشکیل و هر گونه عدم رعایت مسائل و مشکلات بهداشتی را تذکر و گزارش نمایند.
۵- از طریق بلندگوهای سیار اطلاع رسانی در خصوص خطر بیماری ویروس کرونا و عدم تردد غیر ضروری مردم در سطح شهر توسط بسیج انجام گردد.
۶- از تجمع دست فروشان در سطح شهر جلوگیری گردد.
۷- شهرداری قیامدشت از هرگونه زباله گردی در سطح شهر جلوگیری نماید.
۸- روزانه دو مرحله اتوبوس ها و مینی بوس های قیامدشت ضدعفونی شود.
۹- رستوران ها از سرو غذا در داخل رستوران ها خودداری و غذا را با پیک در سطح شهر توزیع کنند.

منبع روابط عمومی بخشداری خاوران
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه