مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فروش داروی کرونا در مترو شهرری

چند نفر در متروی شهرری اقدام به فروش داروی کرونا کردند که سریعا با اطلاع شهرداری از اقدام آنها جلوگیری شد

کرونا ویرس نشان داده که با هیچ کس تعارف ندارد، مسئول و غیرمسئول، پیر و جوان و… هم نمی شناسد و با گرفتن جان آدم ها شیوع پیدا می کند. در این میان هستند افرادی که خطرات این ویروس مرگبار را جدی نگرفته اند و با بی اطلاعی و بی احتیاطی ، سلامت مردم را به خطر می اندازند.

امروز خبر رسید که در ایستگاه متروی شهرری ، عده ای  اقدام به فروش داروی کرونا کرده اند و جمعیتی از مردم نیز که این روزها به دنبال دارویی برای جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس یا درمان عزیزان مبتلا شده خود هستند درحال خرید دارویی هستند که هیچ سند و مجوزی از سوی مراجع رسمی پزشکی کشور نداشت.

شهرداری تهران بلافاصله بعد از مطلع شدن از این حرکت  وارد عمل شده و مانع ادامه فعالیت این افراد شد و  به سرعت از سوی شهرداری و مسئولان مترو ادامه فروش این دارو که مجوز وزارت بهداشت را نداشت ،  متوقف شد .

در این شرایط بهتر به نظر می رسد مردم با درایت بیشتری نسبت به داروهایی که از تحت عنوان داروی درمان کرونا معرفی می شود برخورد کنند و متوجه باشند دارویی که مجوز وزارت بهداشت را نداشته باشد و از سوی رسانه های معتبر معرفی نشده است می تواند خطر بیشتری برای سلامت آنان و عزیزانشان به همراه داشته باشد

 

منبع رکنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه