مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تولید شیر در شهرستان ری 4 درصد افزایش یافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از افزایش تولید شیر در شهرستان خبر داد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: تولید شیر از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۴ تن می باشد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود چهار درصد افزایش تولید یافته است.

محمد عباسی اظهار داشت: دامداری های شهرستان ری در مدت مشابه سال گذشته ۲۵۱ هزار و ۱۱ تن شیر تولید کرده بودند.

وی با بیان اینکه شهرستان ری ظرفیت های خوبی برای نگهداری دام در استان تهران دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار دام سنگین در ۳۰۰ واحد صنعتی و ۱۰۸ واحد کوچک و روستایی در سطح این شهرستان نگهداری می‌شود.

عباسی خرید اعتباری شیر توسط کارخانه های لبنی را مهمترین مشکل دامداران شهرستان ری عنوان کرد و یادآور شد: خریدهای اعتباری با توجه به نوسانات بازار ارز و قیمت نهاده‌های دامی به هیچ عنوان به نفع تولید کنندگان نیست.

عباسی ادامه داد: گاوداری های شهرستان ری پنج هزار و ۳۱۹ تن گوشت قرمز از ابتدای سال جاری تاکنون تولید و روانه بازار مصرف کردند که بر اساس آمار دامداران این شهرستان رتبه دوم تولید گوشت قرمز استان تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ری در ادامه به میزان تولید عسل در این شهرستان اشاره کرد و افزود: زنبورداران این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به تولید ۸۵ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم عسل شدند.

شهرستان ری با ۲۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی یکی از قطب های کشاورزی استان تهران محسوب می شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع خبرگزاری ایرنا
از طريق دفتر شهرری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه