مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اقلام سلامتی و بهداشتی بین ساکنان جنوب پایتخت توزیع شد

به همت سپاه حضرت روح الله 600 بسته اقلام بهداشتی در بین خانواده های کم برخوردار جنوب پایتخت توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) از توزیع رایگان ۶۰۰ بسته سلامتی و بهداشتی در بین خانواده های ساکن در روستاهای باقرشهر و کهریزک خبر داد.

سرهنگ اصغر آرزومندی ، با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در میان مردم اظهار داشت: امروز و به منظور حفظ سلامت شهروندان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهادگران بسیج حضرت روح الله(ره) اقدام به توزیع 600 بسته سلامت و دستورالعمل‌های لازم در میان مردم کردند.

وی بیان کرد: بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با کرونا در میان خانواده های ایثارگران و جانبازان، شهدای مدافع حرم و سایر خانواده ها توزیع شده که شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، لوازم بهداشتی و بروشورهای اطلاع رسانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) افزود: بسیجیان ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) اقلام بهداشتی را به صورت رایگان در شهرها و روستاهای باقرشهر، کهریزک و حسن آباد توزیع کردند و بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت در قالب گروه های جهادی سلامت اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی و محلات کردند.

سرهنگ آبرومندی در پایان تصریح کرد: ضدعفونی مجتمع های مسکونی، مساجد، حسینیه ها و مکان‌های عمومی شهر توسط گروه های جهادی سلامت به صورت روزانه و مستمر همچنان انجام می شود.

منبع تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.