مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایان تصادفات خونین در محور پل فیروز آباد شهرری

برای جلوگیری از بروز تصادفات مقابل پادگان هوانیروز نیروی انتظامی در محور جاده ورامین به جاده امام رضا(ع) 1100 متر نیوجرسی از مقابل این پادگان تا بعد از پل فیروز آباد نصب شد و رانندگان برای تغییر مسیر به سمت شمال به جنوب این مسیر یا بالعکس می توانند از رمپ و لوپ های پل فیروزآباد استفاده کنند.

پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری -علی اشرف خانلری ؛اصغر تقی زاده سرپرست کارگاه پروژه تعریض محور سه راه سیمان تا درسون آباد اظهار داشت: کل طول مسیر این پروژه 13 کیلومتر است که کار تعریض کل محور انجام شده و نصب نیوجرسی بر روی پل فیروزآباد نیز به اتمام رسید.

تقی زاده اظهار داشت: به دلیل بروز تصادفات بسیاری که هنگام دور زدن در مقابل پادگان هوانیروز نیروی انتظامی در محور جاده ورامین به جاده امام رضا(ع) صورت می گرفت، از سوی فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت مسکن، راه و شهرسازی تصمیم گرفته شد نیوجرسی به طول 1100 متر نصب شود و راننده ها برای دور زدن می توانند 200 متر جلوتر از رمپ و لوپ پل فیروزآباد استفاده کنند.

سرپرست کارگاه پروژه تعریض محور سه راه سیمان تا درسون آباد گفت: کل 13 کیلومتر پروژه به اتمام رسیده و فقط تقاطع ها مانده که هنوز مناقصه آن برگزار نشده است. وی در خصوص نیمه کاره ماندن تقاطع غیر همسطح سه راهی غنی آباد گفت: تقسیماتی بین شهرداری، فرمانداری و راهداری صورت گرفته و تصمیماتی برای تکمیل این پروژه اتخاذ شده که در مرحله برگزاری مناقصه است. که احتمالا فروردین سال 99 انجام می شود.

تقی زاده در خصوص بلاتکلیفی پل سه راه غنی آباد اظهار داشت: یکی از مشکلات این پروژه زمین های وقفی این محدوده است همچنین معارضانی مثل خط لوله نفت پالایشگاه به سمت گردنه قوچک از دیگر مشکلات متوقف شدن این پروژه است که در صورت تامین اعتبار پروژه به مرحله اجرا خواهد رسید.

منبع علی اشرف خانلری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه