مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزون بر ۲ هزار لیتر الکل احتکاری از انبار شهرری کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل خارج از شبکه توزیع از یک انباری در شهرری کشف و ضبط شد.

احمد جعفری نسب ایرنا اظهار داشت: در بازرسی های روزانه تیم گشت و بازرسی تعزیرات حکومتی با همکاری اداره کل اطلاعات جنوب تهران مقداری الکل ۹۹ درصدبرند آمریکایی از یکی از انبارهای شهرستان ری که احتکار شده بود کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر دراین رابطه دستگیر و مبلغ ۶ میلیارد ریال محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.
جعفری نسب اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز ضروری مردم به مواد ضدعفونی کننده مخصوصا الکل و ماسک و دستکش بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط به صورت تمام وقت انجام می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران یادآور شد: اقلام کشف شده بعد از صورتجلسه تحویل هیات امنای ارزی وزارت بهداشت داده شد تا در اختیار مراکز بهداشتی درمانی قرار گیرد.
جعفری نسب تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده انبار و یا محلی که در آن مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش مورد نیاز مردم در این شرایط خاص دپو شده است مرتب را سریعا به تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز تجاری پایتخت مرکز دپو کالا و محل استقرار بیشترین میزان انبار کالا در کشور است.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.