مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ذخیره‌سازی الکل تا سقف ۴۰هزار لیتر در شهر ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: تاکنون ۳ واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده و ملزومات بهداشتی در شهرستان ری اعلام آمادگی افزایش تولید کرده‌اند که با اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه وارد عرصه تولید می‌شوند.

موسی احمدی امروز در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد ضدعفونی‌کننده در شهرک صنعتی شمس‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه تولید مواد ضدعفونی‌کننده در سایزهای مختلف از گالن‌های بیمارستانی تا اندازه‌های شخصی، در حال حاضر با 100 درصد ظرفیت در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: این واحد تولیدی پیش از این با 30 درصد ظرفیت فعالیت داشت اما در دو هفته اخیر با سه شیفت کاری، افزایش ظرفیت تولید 100درصدی داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین افزود: هدف از افزایش تولید در محصولات موردنیاز فعلی اشباع بازار از مواد ضدعفونی‌کننده است.

احمدی تصریح کرد: براساس بررسی‌های صورت‌گرفته تاکنون 3 واحد تولیدی در شهرستان ری در جهت تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ملزومات بهداشتی اعلام آمادگی کرده‌اند که با اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه وارد عرصه تولید می‌شوند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با افزایش واحدهای تولیدی و ظرفیت تولید شرکت‌های فعال، بحران کمبود سپری خواهد شد، لذا تلاش می‌کنیم تا به شرایط ایجاد ثبات در نظام عرضه و تقاضا دست پیدا کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: در جریان بازدید از واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده، هماهنگی‌های لازم به‌منظور افزایش تولید صورت گرفت و مقرر شد که ذخیره‌سازی الکل را به سقف 40 هزار لیتر برسانیم تا با توسعه واحدهای تولیدکننده مواد بهداشتی نیاز مردم به این کالاها برطرف شود.

احمدی سپس ابراز کرد: در روزهای گذشته با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و گشت‌های مشترک که با پشتیبانی دستگاه‌های امنیتی صورت گرفت، بخشی از انبارهای محل نگهداری محصولات بهداشتی شناسایی و بخش عمده‌ای از کالاهای احتکارشده به شبکه بهداشت تحویل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل انبارها ادامه دارد، لذا از اتحادیه انبارداران می‌خواهیم همکاری لازم را جهت معرفی انبارهای نگهداری محصولات بهداشتی داشته باشند.

منبع خبرگزاری تسنیم
از طريق خبرنگار شهرری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.