مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۶۲ تخلف صنفی در بازرسی نوروزی شهرستان ری ثبت شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: در ۳۵۰ بازرسی نوروزی صورت گرفته از واحدهای صنفی در سطح شهرستان، ۶۲مورد تخلف با جریمه بیش از ۶ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز از پانزدهم بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا امروز ۳۵۰ مورد بازرسی انجام شده است، گفت: گشت های مشترک اداره صمت، تعزیرات و بهداشت به منظور رصد قیمت ها و جلوگیری از هرگونه تخلف همه روزه در سطح شهرستان از تمام واحدهای صنفی بازرسی می‌کنند‌.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری تصریح کرد: در نظارت های صورت گرفته تا کنون، ۶۲ مورد تخلف از جمله ارائه نکردن فاکتور و عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و فروش اجناس تاریخ گذشته ثبت شده است که تذکرات و اخطار پلمب به واحد های متخلف داده شده و ۶میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۳۱۵هزار ریال جریمه اعمال و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

احمدی در پایان با تأکید براینکه در روزهای پایانی سال گشت‌های مشترک بازرسی برای جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان و سودجویان با شدت بیشتری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را به شماره تلفن ۵۵۹۰۰۱۷۷ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرده تا برخورد لازم صورت پذیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه