مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمیده عباسعلی با کسب مدال طلاالمپیکی شد

بانوی کاراته‌کا شهرری با کسب مدال طلای لیگ جهانی اتریش المپیکی شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: «حمیده عباسعلی» بانوی کارته کای اهل شهرری مدال طلای وزن مثبت ۶۰ کیلوگرم مسابقات لیگ جهانی کاراته در سالزبورگ اتریش را کسب کرد و المپیکی شد.

مهدی صداقت اظهار داشت: حمیده عباسعلی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم با برتری ۲بر یک مقابل سیلیو فراکوتی ایتالیایی مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت.
وی تصریح کرد: عباسعلی پیش از رسیدن به فینال ابتدا پس از استراحت در دور نخست با برتری پنج برصفر مقابل الساندرا استوبلوا از بلغارستان راشکست دادسپس با برتری سه برصفر مقابل چنیز جمی از تونس به دور بعد راه یافت.
صداقت ادامه داد: عباسعلی در سومین مبارزه ۲برصفر صوفیا برولتسوا ازقزاقستان به برتری رسید وراهی دیدار نیمه نهایی شد ودراین دیدار بابرتری چهار برسه مقابل ماریا تورس گارسیا ازاسپانیا به دیدارفینال راه یافت.
سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه با حضور ۶۲۵ کاراته کا از ۸۸ کشور به میزبانی اتریش و در سالزبورگ  آغاز شد و تیم ایران در ۲ بخش کاتا (اجرای فرم) و کومیته (مبارزه) زنان و مردان به مصاف حریفان رفت.
این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.
شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه