مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنج فیلم طی نوروز ۹۹ در شهرری اکران می‌شود

با توجه به شیوع ویروس کرونا گمان می رود این اکران در شهرستان ری انجام نمی شود

رییس پردیس سینمایی راگا ری از مشخص شدن فیلم های نوروزی سال۱۳۹۹ خبر داد و گفت: مخاطبان در ایام نوروزی می توانند به تماشای پنج فیلم اکران شده بپردازند و در پایان نظرات خود را در مورد فیلم های نوروزی ارائه دهند.

امیرحسین قاسمی به تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش و تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: قرارداد پنج فیلم سینمایی برای اکران نوروزی ثبت شده که این آثار در ایام نوروز نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد.
وی با اشاره به اسامی فیلم های نوروزی سال ۹۹، افزود: اکران فیلم های سینمایی شنای پروانه اثر محمد کارت، لامینور داریوش مهرجویی، لاله اسدالله نیک نژاد، بازیوو اثرامیرحسین قهرایی پسرکشی محمدهادی کریمی و زن ها فرشته اند حسین فرح بخش به روی پرده می روند، همچنین فیلم خوب بد جلف ۲ هم با پنج فیلم اکران نوروزی در سینماها طی نوروز هم ادامه دارد.

قاسمی درباره ادامه اکران برخی فیلم ها که به تازگی نمایش خود را آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فیلم های؛ جهان با من برقص! (سروش صحت)، مطرب (مصطفی کیایی)، زیر نظر (مجید صالحی)، چشم و گوش بسته (فرزاد موتمن)، تورنادو (سید جواد هاشمی)، بنیامین (محسن عنایتی)، ۲۳ نفر (مهدی جعفری)، جان دار (حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری)، یادم تو را فراموش (علی عطشانی)، منطقه پرواز ممنوع (امیر داسارگر)، دوئت (نوید دانش)، اژدر (رضا سبحانی)، بی وزنی (مهدی فرد قادری)، نرگس مست (سید جلال الدین دری) در سینما راگا شهرری در حال اکران است که با شروع اکران نوروزی به پایان می رسد.
پردیس سینمایی راگا به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب پایتخت با سه سالن سینمایی در شهرری فعال است.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه