مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۹۰ مدرسه ناحیه یک شهرری در برابر شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: ۹۰ مدرسه در در این ناحیه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شدند و ۴۸ مدرسه باقیمانده نیز تا پایان هفته ضدعفونی خواهند شد.

بهروز نصیری اظهار داشت: تمامی مدارس ناحیه یک شهرری به ویژه مدارسی که حوزه انتخاباتی بودند ضدعفونی شده تا دانش آموزان و معلمان بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند.
وی افزود: دوره های آموزشی مقابله با کرونا برای دانش آموزان از روز شنبه در مدارس برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت روانی و جسمی دانش آموزان و فرهنگیان از موارد و اولویت های مهم و مورد توجه نظام آموزشی به شمار می رود.
این مسئول اضافه کرد: ارائه آموزش های لازم و اطلاعات درست از این بیماری به دانش آموزان و اولیا ضروری است چرا که داشتن آگاهی های لازم در کنترل این بیماری بسیار موثر خواهد بود.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش های کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
حدود ۳۸ هزار دانش آموز در ۱۴۰ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.
بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت.

براساس آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند)، این ویروس که برای نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد، بیش از ۷۹ هزار نفر را در سطح جهان آلوده کرده که ۷۷ هزار و ۲۶۲ نفر آنها در چین آلوده شده اند.

منبع اقتباس ازخبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه