مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدیریت بحران شهرداری کهریزک تشکیل جلسه داد

برای پیشگیری از کرونا و سیل مدیریت بحران شهرداری کهریزک تشکیل جلسه داد

جلسه مدیریت بحران با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری کرونا و سیل در شهرداری کهریزک برگزار شد.

 

 اسماعیل نعمت زاده، ستاد مدیریت بحران را یکی از مهمترین ارکان پیشگیری و مدیریت حوادث در شهر عنوان کرد و گفت: اکنون شیوع ویروس کرونا یکی از مهنترین چالش های کشور از جمله بسیاری از جوامع جهانی است از این رو به منظور پیشگیری و کاهش میزان ابتلا به این بیماری جلسه ستاد مدیریت شهر کهریزک با حضور اعضای ستاد برگزار شد تا راهکارهای لازم جهت آگاه سازی شهروندان و پیشگیری از انتقال این بیماری اتخاذ شود.

وی اطلاع رسانی به شهروندان، نظافت و ضدعفونی کردن اماکن عمومی به طور ویژه و مستمر، لغو کارگاه های اموزشی، همایش های عمومی را یکی از تدابیر پیش بینی شده در این جلسه عنوان کرد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل، در ادامه این جلسه موضوع پیشگیری از وقوع سیل نیز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را جهت لایروبی ومناسب سازی انهار و کانال های بزرگ شهر، اطلاع رسانی به شهروندان و… را در دستور کار خود قرار دهند.

نعمت زاده در پایان افزود: با به کاربستن تدابیر کارشناسی شده و بسیج همگانی تمامی حوزه های مدیریت شهرداری و نهادهای شهری و از همه مهمتر مشارکت شهروندان ، حوادث پیش رو کنترل و تعدیل می شود و برای اهالی شهر جای نگرانی وجود ندارد .

منبع شهرداری کهریزک
از طريق روابط عمومی شهرداری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.