مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیکر شهید مدافع حرم محمد ابراهیمی در شهرری تشییع شد

شهیدی دیگر از تیپ فاطمیون در شهرری تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد ابراهیمی از شهدای تیپ فاطمیون که در شهر حلب سوریه به شهادت رسیده‌است بر روی دستان مردم قدرشناس شهرستان ری تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از فلکه سوم دولت آباد آغاز و به سمت میدان بروجردی ادامه داشت، پیکر شهید مدافع حرم برای خاکسپاری به قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) منتقل شد تا در جوار همرزمان شهیدش آرام گیرد.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی با سبک زندگی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثری در ماندگاری و حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگ ایثار به همراه دارد.

حسین نصرالله افزود: فراموشی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از برنامه‌ها و اهداف دشمنان است و نباید اجازه داد تا آنها به اهداف پلید خود در این حوزه دست یابند.

وی یادآور شد: رشادت‌ها و جانفشانی شهدا سبب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خاطرنشان کرد: امروز شهدای مدافع حرم برای حفظ و صیانت از حریم انقلاب، اسلام و مکتب قرآن جان خود را فدا می کنند تا دین اسلام زنده و جاودان بماند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

این شهرستان دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و ۱۵۵ شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.

شهید وحید زمانی نیا  از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فرزندان شهرری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه