مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تعرفه رای به میزان کافی در شهرستان ری تهیه شده است

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنحمین مجلس خبرگان رهبری تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات در حال انجام فعالیت هستند و ملزومات و اقلام مورد نیاز شعب تحویل شده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای یک انتخابات باشکوه، سالم، آرام و همراه با حضور حداکثری اندیشیده شده و در این راستا تمامی نمایندگان فرماندار، اعضای شعب انتخابات با شرکت در کلاس های آموزشی آماده برگزاری انتخابات هستند.

توکلی با اشاره به ارائه خدمات ادارات ثبت احوال بیان کرد: مبنای رأی گیری بر دارا بودن شناسنامه و‌ کدملی است لذا ادارات ثبت احوال در شهرستان ری در جهت رفع مشکلات در خصوص کد ملی و شناسنامه در روز انتخابات آمادگی کامل دارند.

فرماندار ری با بیان اینکه ۴۶۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان تدارک دیده شده که از این تعداد ۳۶ شعبه سیار می باشد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان ری در روز انتخابات در آماده باش کامل می باشند  تا امور مربوط به انتخابات به منظور رفاه رأی دهندگان را برقرار نمایند.

وی با بیان اینکه تعرفه رای به میزان کافی تهیه شده است، تصریح کرد: تعرفه های سطح شهرستان بر اساس دوره های گذشته و با در نظر گرفتن درصد بیشتری نسبت به دوره های پیشین طبق مقررات توزیع می شود.

توکلی تاکید کرد: سلامت انتخابات یکی از اولویت های اساسی در برگزاری انتخابات است که با رعایت شعار انتخابات مبنی بی طرفی، قانون مداری و انسجام ملی اولویت کاری قرار گرفته و تمامی عوامل تلاش می کنند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

معاون استاندار تهران ضمن بازدید از محل استقرار عوامل اجرایی انتخابات شهرستان ری گفت: محل ستاد و امور اجرایی انتخابات در مرکز شهرستان است و تمامی مجموعه های هیات نظارت، معتمدین و کمیته امنیت که در روند انتخابات فعالیت دارند در این پایگاه مستقر هستند.

وی با اشاره به هماهنگی بین اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و نمایندگان فرماندار ابراز کرد: برنامه های خوبی در خصوص عرضه تجهیزات، ملزومات، اقلام مورد نیاز توزیع شده و هماهنگی های لازم با اعضای شعب جهت تحویل ملزومات صورت گرفته است.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمداری شهرستان ری همیشه در عرصه های مختلف زبانزد بوده و در مراسم و موضوعات مختلف حضور مستمر و پرشور داشته اند و قطعا در روز دوم اسفند ماه شاهد حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه