مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید مسؤلان شهرستان بر شرکت پرشور در انتخابات

شهرستان ری همانند سایر شهرهای کشور، آماده برپایی انتخابات هستند و تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی خود را برای حضور در این صحنه حساس و سرنوشت ساز آماده کرده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تجدید پیمانی با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی است.

حسین توکلی کجانی افزود: آمادگی لازم در همه مجموعه های شهرستان ری برای برگزاری انتخابات وجود دارد و اقدامات برای برگزاری انتخابات پرشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران وفاداری و ولایتمداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند، یادآور شد: همه مردم در انتخابات حضور یابند زیرا انتخابات این دوره از حساسیت خاصی برخوردار است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: دشمنان و یاوه گویان با توطئه و شایعه پراکنی علیه انقلاب و نظام در صدد مایوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات هستند اما بدانند ملت ایران همواره پای انقلاب ایستاده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: مردم شهرستان ری در روزهای حساس همواره حضور پرشور و همه جانبه داشته‌اند و این بار هم قطعا با مشارکت خود، مشت محکمی بر دهان استکبار و ابرقدرت‌های جهانخوار می‌زنند.

توکلی کجانی یادآور شد: هر میزان حضور و مشارکت مردم در انتخابات گسترده تر باشد، وظیفه مسئولان نیز خطیرتر خواهد شد چرا که باید با عملکرد خود، قدردان زحمات و وفاداری ملت ایران باشند.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حضور نمایندگان اصلح می‌شود

امام جمعه شهرری به خبرنگار ایرنا گفت: افراد با مشارکت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب حضور و ورود افراد اصلح، انقلابی و دلسوز نظام به عرصه سیاسی می‌شوند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات را به عنوان یک وظیفه شرعی و تکلیف مطرح کردند که این موضوع بیانگر اهمیت حضور و نقش مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی یادآور شد: امام راحل، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهم فرائض می دانستند چرا که ملت ایران در طی چهل و یک سال انقلاب به دستاورهای مهم و موثری در راستای توسعه و پیشرفت کشور رسیدند.

امام جمعه شهرری خاطر نشان کرد: افراد به بهانه نشناختن کاندیدای مورد نظر خود نباید از مشارکت در انتخابات سرباززنند بلکه با تحقیق و بررسی به فرد انقلابی و اصلح  رای دهند.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری هر میزان مجلس شورای اسلامی قوی تر باشد کشور هم در تمامی زمینه ها موفق تر خواهد بود و به رشد و پیشرفت های گسترده ای دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: ملت ایران و به ویژه مردم ولایت مدار شهرری باید در انتخابات حضور جدی وفعال داشته باشند تا در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش کنند.

حضور در انتخابات، مظهر دفاع از انقلاب و نظام است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مشارکت و حضور ملت ایران در انتخابات، مظهر دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام علی کنگرلو افزود: ملت ایران در پیروزی انقلاب و به ثمر نشستن آن نقش موثر و مهمی را داشتند و امروز هم با حضور در انتخابات، پشتوانه شان نسبت به انقلاب و رهبری را تثبیت می‌کنند.

وی مشارکت گسترده و همه جانبه مردمی در انتخابات را بیانگر حمایت و جانبداری ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: رمز استقلال، پیروزی و موفقیت کشور ایران در تمامی عرصه های مختلف با حضور مردمی محقق شد و امروز هم ملت ایران با مشارکت چشمگیر خود در انتخابات بار دیگر نقش موثر خود را ایفا می‌کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: جمهوری اسلامی برای همه ادیان سهمی و حقی قائل شده و این قشر هم با انتخاب نمایندگان خود در مجلس جایگاه و سهمی دارند.

این مسئول تاکید کرد: مردم با حضور و مشارکت در انتخابات، فرد اصلح را وارد مجلس کرده و با این کار خود در واقع، دَینشان را به انقلاب، رهبری و شهدا ادا می‌کنند.

مشارکت مردم در عرصه انتخابات، تضمین کننده بقا و دوام نظام است

بخشدار مرکزی ری به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت همه جانبه و گسترده مردم در عرصه انتخابات، تضمین بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که امروز بنیاد و ریشه انقلاب تنومند و قدرتمندتر از گذشته شده است.

فاطمه فکوریان با بیان اینکه حضور محوری مردم موجب موفقیت روزافزون در تمامی حوزه‌ها می‌شود، یادآور شد: هر زمان که مردم محور و اساس کارها قرار گرفته‌اند، نتیجه آن اقدام مطلوب و موثر بوده است.

وی افزود: ملت ایران درطی چهل و یکسال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود به عنوان پشتیبانی محکم و مقتدر برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تحریم ها و زورگویی‌های دشمنان انقلاب و نظام ایستادند و مقاومت کردند.

بخشدار مرکزی ری به اهمیت و نقش زنان در عرصه انتخابات اشاره و اضافه کرد: زنان با توجه به جایگاه مادری و همسری، نقش پررنگ و موثری برای حضور اقشار مختلف جامعه در انتخابات را دارند.

وی تاکید کرد: نمایندگان هم پس از ورود به عرصه مجلس شورای اسلامی، به دور از حاشیه، قوانینی در شان مردم و متناسب با شرایط کشور وضع کنند و قدردان ملت ایران باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند سال جاری برگزار می شود.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان تهران، شمار افراد واجد شرایط حق رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، تعداد ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است که تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه