مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جمع آوری بنرهای انتخاباتی غیر مجاز در شهرری

مهدی مجیدی، مسئول هماهنگی امور اجرایی انتخابات شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: صندوق آرا و ملزومات صندوق‌ها در حال تهیه است و ساعت ۸ صبح دوم اسفندماه با حضور نمایندگان، اعضای شعب، ناظرین و بازرسین بازگشایی‌شده و تمامی ۴۶۰ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۷۶ شعبه در بخش مرکزی قرار دارد، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهرها و روستاها فضاهایی را برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در نظر گرفتند تا معرفی نامزدهای به بهترین نحو صورت گیرد.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تعرفه توزیعی در شعب بر اساس آخرین انتخابات انجام می‌شود که به دلیل احتمال افزایش مشارکت‌ها و نیاز شعب و‌ حجم کار ستادها درصد افزایشی نیز برای توزیع تعرفه در نظر گرفته‌شده است.

مجیدی بیان کرد: تعداد تعرفه‌های توزیعی به جهت جلوگیری از کسری تعرفه در شعبات نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشته است تا اخذ رأی بدون دغدغه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۸ صبح امروز هرگونه تبلیغات ممنوع است، افزود: ستاد کمیته امحای تبلیغات در سطح شهرستان فعال بوده و به‌تمامی ستادهای تبلیغاتی نامزدها تذکراتی در خصوص تبلیغات در چارچوب قانون انجام‌شده است.

مسئول هماهنگی امور اجرایی انتخابات ری ادامه داد: گروهی از کمیته امحا به همراه نیروی انتظامی تبلیغات خارج از چارچوب و تخلفات تبلیغاتی را از سطح شهرستان جمع‌آوری کردند و در حال حاضر در حدود ۶۰۰ متر از آثار غیرمجاز تبلیغاتی صورت‌جلسه شده و در محل کمیته امحا موجود است.

مجیدی با اشاره به مهلت تبلیغات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: عدم آگاهی و اطلاع‌رسانی درست موجب شد تا تبلیغات مجلس خبرگان که مهلت دوهفته‌ای داشته است، پیش از موعد و زودهنگام پنداشته شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.