مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حضور دانش‌آموزان در انتخابات، تمرینی برای مشارکت‌های اجتماعی است

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در همایش رای اولی ها که در کانون سمیه شهرری برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان نقش موثری در ترغیب و تشویق خانواده‌های خود برای شرکت در انتخابات دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش ساختاری، کلیدی و موثری را در انتخابات دارند و با حضور و مشارکت گسترده و چشمگیر خود می توانند نقشی موثر در ساخت آینده کشور داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: افزایش سواد تحلیلی دانش‌آموزان به ویژه در حوزه سیاسی موجب آشنایی این قشردر تشخیص سیاه نمایی برخی افراد، واقع گویان و دلسوزان نظام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از جوانان و نوجوانان است، گفت: افزایش تحلیل‌ها و قدرت و سواد تحلیلی نقش مهمی در آگاهی جامعه دارد.

توکلی کجانی خاطر نشان کرد: تقویت روحیه مشارکت، همدلی و درک متقابل، پذیرفتن نقد و اخلاق مداری به عنوان یک اصل کاری باید مورد تاکید و توجه همگان قرار گیرد تا آینده درخشانی برای کشور ساخته شود.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را امری مهم و مورد تاکید برای حضور افراد اصلح در عرصه سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: افرادی که به کشور و سرنوشت خود اهمیت می‌دهند قطعا در انتخابات حضور خواهند یافت.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم شهرری همواره طی چهل و یک سال انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه مواقع حساس حضور پیدا کردند.

این مسئول تاکید کرد: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انتشار خبرهای خوب برای ملت ایران در سال آینده خواهد شد.

توکلی کجانی یادآور شد: حضور پرشور مردم در انتخابات، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید در راستای تحقق مطالبات مردمی اهتمام گسترده‌تری ورزند.

وی اظهار داشت: نمایندگان به عنوان افرادی امین و مورد اعتماد مردم وارد مجلس می‌شوند و بر همین اساس همه شرکت کنندگان در انتخابات باید افرادی را که اصلح‌تر هستند را برگزینند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: در رهنمودهای بزرگان کشورهیچ‌گاه به اندازه زمان کنونی تاکید برای مشارکت و تاثیر آن بر امنیت وجود نداشت واین موضوع بیانگر اهمیت حضور گسترده در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت کشور است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. نیما می گوید

    اصلا متوجه نمیشم چرا فرماندار یه جایی باید بیفته دنبال تبلیغ کردن برای انتخابات!! خب هر کسی بخواد میره رای میده، شما کار دیگه نداری برای ری انجام بدی!؟