مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نماینده بازرسی در تمام شعب اخذ رأی در شهرری مستقر خواهد بود

حسین توکلی کجانی صبح دوشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که با حضور شکر الله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: نمایندگان فرماندار امین مردم هستند و در تمامی شعب اخذ رأی در شهرستان ری نماینده بازرسی مستقر خواهند شد.

توکلی کجانی با اشاره به اینکه در شعب اخذ رأی شهرستان ری ۲ نفر نماینده فرماندار حضور خواهند داشت افزود :۴۶۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان ری برای روز انتخابات فعال خواهند شد.

فرماندار ری گفت: کمیته آموزش یکی از فعال‌ترین کمیته‌های انتخابات شهرستان ری بود و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان ری اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر اتفاقات خوبی در شهرستان ری افتاد عنوان داشت: در جهت ایجاد نشاط سیاسی در شهرستان ری تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مثل همیشه پرچم نظام و کشور را به اهتزاز در آورند و به دشمنان و بدخواهان نظام نشان دهند که همیشه پشتیبان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و برای تحقق این مسئله از هیچ امری فروگذار نخواهند بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.