مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مجریان انتخابات بایستی در مسیر تحقق شعار انتخابات 98 حرکت کنند

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری در بیست و پنجمین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان تهران ( حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) که در فرمانداری ری برگزار شد گفت: در تمامی شعب اخذ رای در شهرستان ری دو نفر نماینده فرماندار و نماینده بازرسی مستقر خواهند شد تا روند انتخابات بصورت کاملا سالم برگزار شود.
معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ۴۶0 شعبه اخذ رای شامل ۴۲۴ شعبه ثابت و ۳۶ شعبه سیار برگزار خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آموزش اعضای شعب اخذ رای تاثیر بسزایی در برگزاری انتخابات سالم دارد و در این خصوص جلسات آموزشی متعددی برای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار برگزار شد و با توجه به اینکه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی امین ملت، دولت و نظام هستند، می بایست در راستای شعار انتخابات که بی طرفی، قانون مداری و انسجام ملی است، حرکت کنند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری تصریح کرد: افزایش امید و رضایتمندی عمومی موجب برگزاری انتخاباتی پرشور می شود و در این راستا در ایام الله دهه مبارک فجر 146 پروژه عمرانی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی در شهرستان ری مورد بهره برداری قرار گرفت.
توکلی کجانی افزود: رویکرد مجموعه شهرستان ری ایجاد شور و نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات است و در این راستا جلسات و نشست هایی با احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد شهرستان ری برگزار شد و اقدامات خوبی نیز در این خصوص انجام شده است که مهمترین آن تاسیس خانه احزاب و سمن های شهرستان ری در دهه مبارک فجر است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.