مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مجریان انتخابات بایستی در مسیر تحقق شعار انتخابات 98 حرکت کنند

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری در بیست و پنجمین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان تهران ( حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) که در فرمانداری ری برگزار شد گفت: در تمامی شعب اخذ رای در شهرستان ری دو نفر نماینده فرماندار و نماینده بازرسی مستقر خواهند شد تا روند انتخابات بصورت کاملا سالم برگزار شود.
معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ۴۶0 شعبه اخذ رای شامل ۴۲۴ شعبه ثابت و ۳۶ شعبه سیار برگزار خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آموزش اعضای شعب اخذ رای تاثیر بسزایی در برگزاری انتخابات سالم دارد و در این خصوص جلسات آموزشی متعددی برای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار برگزار شد و با توجه به اینکه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی امین ملت، دولت و نظام هستند، می بایست در راستای شعار انتخابات که بی طرفی، قانون مداری و انسجام ملی است، حرکت کنند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری تصریح کرد: افزایش امید و رضایتمندی عمومی موجب برگزاری انتخاباتی پرشور می شود و در این راستا در ایام الله دهه مبارک فجر 146 پروژه عمرانی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی در شهرستان ری مورد بهره برداری قرار گرفت.
توکلی کجانی افزود: رویکرد مجموعه شهرستان ری ایجاد شور و نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات است و در این راستا جلسات و نشست هایی با احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد شهرستان ری برگزار شد و اقدامات خوبی نیز در این خصوص انجام شده است که مهمترین آن تاسیس خانه احزاب و سمن های شهرستان ری در دهه مبارک فجر است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه