مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم گراميداشت شهيد مدافع حرم اصغر پاشاپور در شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما؛ در اين مراسم که با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران،شماري از مسئولان شهرستانی، خانواده شهدا و قشرهاي مختلف مردم برگزار شد، حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار ضمن گراميداشت ياد و خاطر شهداي مدافع حرم به ويژه شهيد حاج اصغر پاشاپور،اظهار داشت: خروج آمریکا از منطقه، خواست رهبری و ملت ایران است چرا که او قصد تسلط بر منطقه را دارد.

وی با بيان اينکه آمریکا، خروج از منطقه را پذیرفته و می داند که جایگاهی در منطقه ندارد،گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش موجب خروج آمریکا از منطقه و محو و نابودی اسرائیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم از نظر اهداف با حضرت زهرا (س) اشتراک داشته چرا که هر دو دشمنی دنیاپرست و قدرت طلب دارند.

حجت الاسلام طائب یادآور شد: متوقف کردن حرکت انقلابی و دینی از اهداف دشمنان برای به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شمار می رود.

فرمانده قرارگاه عمار به انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران باید در انتخاب دقت داشته باشند تا امور و کارها به دست فراد اصلح بیفتد.

وی تصريح کرد: حضور حداکثری در انتخابات، مجلس انقلابی و نترس و حضور افرادی که شجاع و جسور باشند و در برابر دشمن بایستند از خواسته های رهبری است.

شهید اصغر پاشاپور ساکن شهر ری و از نخستين نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت.

اين رزمنده مقاومت روز 13 بهمن ماه پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حلب سوریه در نبرد با تروريست هاي تکفيري به شهادت رسيد و به فرماندهان و همرزمان شهید خود پیوست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.