مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با پیگیری فرماندار ری فاز دوم پل شهدای باقرشهر تا20 روز آینده افتتاح می شود

احسان زرنگی نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جزئیات تکمیل پل روگذر و زیرگذر شهدای باقرشهر واقع در سه راه بهشت زهرا (س) گفت: پل شهدای باقرشهر پیچیدگی‌های خاصی دارد و این پل دارای یک مسیر راست‌گرد و یک چپ گرد است که مسیر چپ گرد آن سال گذشته ساخته شد و به شکل آزمایشی زیر بار ترافیکی رفت.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزود: طرح پل شهدای باقرشهر به دلیل وجود معارضان از کارایی لازم برخوردار نبود و پلیس نیز اعلام کرد که ترافیک درب شمال بهشت زهرا (س) سنگین و عبور و مرور مختل شده است.

نوش آبادی ادامه داد: پس از رفت و برگشت این طرح و تغییر نقشه تصمیم بر این شد که ابتدا فاز هم سطح پل ساخته شود که دستور کار و نقشه آن به پیمانکار داده و آن‌ها مشغول کار هستند.

او با اشاره به جلسه‌های مدیریت شهری برای هماهنگی اجرای طرح و بازگشایی سریع معبر گفت: طرح زیرگذر و پل شهدای باقرشهر به شکل بخش به بخش افتتاح می‌شود و ما با توجه به آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک مرحله دیگر آن شامل زیرگذر که دسترسی شمال به جنوب را ایجاد می‌کند تا مدت ۲۰ روز آینده افتتاح و زیر ترافیک می‌بریم.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ادامه داد: به دلیل آن که این طرح در تقاطع واقع شده است قطع کردن مسیر راه مواصلاتی تهران – قم و باقرشهر را قطع می‌کند و برای جلوگیری از این امر به طور حتم باید آن را مرحله به مرحله پیش برد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه