مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان ری در نمایشگاه بین‌المللی به‌نمایش درمی‌آید

امیرمصیب رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری روز گذشته با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و سهم شهرستان ری از این رویداد مهم نمایشگاهی 2 غرفه برای نمایش ظرفیت‌های منطقه در حوزه فرهنگی صنایع دستی است.

وی افزود: در این دوره نمایشگاه شاهد حضور قابل تامل شرکت‌های خارجی و داخلی متعددی هستیم که در نهایت بازدید بیشتری را رقم خواهد زد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری در ادامه گفت: هنرمندان شهرستان ری در رشته‌های حجاری سنگ به روش سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی، ساخت احجام چوبی، نقاشی روی شیشه، سفال و سرامیک در نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کرده و در حال ارائه هنر و خدمات به بازدیدکنندگان هستند.

رحیم‌زاده با بیان اینکه شهرستان ری دارای دو غرفه در نمایشگاه است تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف شناسایی توانمندی‌های هنرمندان و ارائه محصولات و تولیدات به بازدیدکنندگان دایر شده است و سه هنرمند از شهرستان ری به نمایندگی از هنرمندان ری در این نمایشگاه حضور دارند.

وی همچنین ادامه داد: حضور هنرمندان ری به‌منظور معرفی توانمندی‌های شهرستان ری برای بازدیدکنندگان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و مذهبی شهرستان ری در غرفه استان تهران و همراه با سایر شهرستان‌ها به مخاطبان ارائه می‌شود.

گفتنی است که نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی 23 تا 26 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در 13 سالن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 از غرفه‌های مختلف صنایع دستی و گردشگری بازدید کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.