مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتخابات پیش رو مهمترین رویداد در گام دوم انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در افتتاح ساختمان درمانگاه روستای فیروزآباد بخش قلعه نو گفت: امنیت و سلامت بعنوان یک اولویت برای جوامع امروزی است و در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه سلامت شده و زیرساخت های مناسبی برای درمان ایجاد شده است.
معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری دو پروژه درمانی مهم در دهه مبارک فجر افتتاح شد یک پروژه درمانگاه شهدای فشافویه و پروژه دیگر درمانگاهی است که امروز در روستای فیروزآباد افتتاح شد که خدمات درمانی مطلوبی را به مردم منطقه ارائه خواهد کرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: انتخابات نمادی سیاسی برای یک کشور است و در چهل و یک سالی که از انقلاب اسلامی میگذرد مردم در انتخاب مسئولین کشورنقش داشته اند.
توکلی کجانی افزود: ایران اسلامی متعلق به مردم است و مردم همیشه در تمامی عرصه ها حضور پرشور دارند و انتخابات اسفند ماه یکی از رویدادهای مهم در گام دوم انقلاب است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری کشور را بیمه خواهد کرد.
معاون استاندار تهران افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده بر دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی است و مردم شهرستان ری همیشه باحضور خود در عرصه های مختلف کشور نشان داده اند که پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.