مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یادواره مادران آسمانی در باقرشهر برگزار شد

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛مراسم یادواره مادران آسمانی و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، امام جمعه بخش کهریزک،فرمانده سپاه استان البرز، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ، شهردار کهریزک ، بسیجیان ، خانواده های معزز شهدا و شهروندان حضور داشتند .

سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت : امریکایی ها چهل سال است که از انقلاب اسلامی نفرت و کینه دارند و تمام حیثیت و آبروی خود را به کار می گیرند تا این انقلاب را نابود نمایند .

وی در ادامه اظهار داشت : دلیل اصلی این کینه و نفرت را می توان مستقل شدن، سرپیچی و عبور ایران از خط قرمز امریکایی دانست که این رژیم غاصب تمام توان خود را برای براندازی انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته است .

سردار مولایی با اشاره به شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد : شهادت حاج قاسم سلیمانی از تمامی رسانه های غربی اعلام شد و رئیس جمهور منفور امریکا خبر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را خود به گوش جهانیان رساند تا تفرقه و نفاق را برای راه اندازی جنگ بیشتر کند.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد : سردار سلیمانی مدافع حرم زینبیون، فاطمیون، حزب الله، انصارالله و حیدریون را از کشورهای مختلف با هم متحد نمود تا داعش را بین برد و از بین بردن داعش یعنی از بین بردن تمامی نقشه های امریکایی ها که با اقتدار سپهبد شهید سلیمانی این امر صورت گرفت .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه