مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کتابخانه روستای اسلام آباد مزین بنام شهید نجفی رستگار شد

حسین نصراله معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه های متنوع دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت : در ادامه مصوبات کمیته ایثارگران مراکز فرهنگی با نام شهدا نامگذاری می شود . کتابخانه شهید رستگار با بیش از ۷ هزار جلد کتاب وبرخی با موضوعات ایثار و شهادت با حضور محسنی بند پی استاندار تهران و جمعی از مسئولین و خانواده های معظم شهدا در روستای اسلام آباد از توابع شهرستان ری افتتاح شد .
شهید کاظم نجفی رستگار در سال ۱۳۳۹در شهرری به دنیا آمد و در دامان مادری مهربان و با دسترنج پدر کشاورز تکامل و تربیت یافت . در مهرماه ۱۳۶۱ همسری مومن و پارسا اختیار کرد و چند روز بعد به جبهه رفت .
شهید رستگار که تمام عمر خود را در جستجوی رستگاری ابدی گذرانده بود ، در حین عملیات بدر روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۶۳ هنگام اذان ظهر در شرق دجله (منطقه هورالهویزه ) در حال شناسایی منطقه ،همراه چند نفر از فرماندهان تیپ سیدالشهدا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آخرین آرزویش نیز محقق شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه