مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرری شهر خلاق کتابخوانی ایران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم پایانی ششمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از شهرری به پاس فعالیتهای گسترده و نوآورانه در حوزه کتابخوانی تجلیل و لوح شهر برگزیده و خلاق را به حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اهدا کرد.
مشارکت از ۶۰۰ روستا در سال اول به قریب ۱۵۰۰ روستا در دوره ششم رسیده است؛ همچنین مشارکت ۶۰ شهر در دوره اول به ۱۷۰ شهر افزایش یافت. مجموعا ۷ هزار شهر و روستا در همه ادوار این رقابت‌ها شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از ابتدای سال ۱۳۹۸ با تشکیل دبیرخانه ای مستقل برای رویداد پایتخت کتاب ایران، بیش از ۲۰۰ برنامه شامل تاسیس کتابخانه، اقدامات زیربنایی و برنامه های توسعه ای و ترویجی در حوزه کتابخوانی با مشارکت ادارات، نهادها، بخشداری ها و دهیاری ها انجام داد و برنامه های نیز برای سال آینده در نظر گرفته است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.