مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدیران مدارس غیر دولتی افراد دارای صلاحیت را جذب کنند

بهروز نصیری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان مدارس غیردولتی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری که با حضور کارشناس مسئول اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری در تالار هم اندیشی وحدت منطقه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران در جذب نیرو دقت کرده و افرادی را که از صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای برخوردار هستند را جذب کنند.

وی اضافه کرد: رعایت نکات مربوط به آئین نامه‌های اجرایی در مدارس غیر دولتی به نفع این نوع مدارس و نظام آموزشی خواهد بود.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تشکیل انجمن صنفی برای آموزشگاه‌های زبان، علمی و تقویتی را ضروری خواند و افزود: تشکیل انجمن صنفی برای آموزشگاه‌های زبان، علمی و تقویتی مانند سایر انجمن صنفی‌های فعال در سطح تهران می تواند در این حوزه راهگشا باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وضع قوانین در راستای دفاع از حقوق موسسان در پرداخت بیمه و مالیات است تا این انجمن‌ها نیز از حمایت مالی دولت برخوردار شوند.

نصیری عنوان کرد: مدارس غیردولتی در تعیین نیروهای خود باید توجه ویژه ای داشته باشند تا افراد فاقد صلاح در این آموزشگاه ها جذب نشوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال اجرای بخشنامه‌ها و تعامل با آموزشگاه‌های غیردولتی است، گفت: استفاده از نیروهای غیر همجنس در مدارس غیر دولتی ممنوع بوده و نباید از این روش بهره گرفت.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش های کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

حدود ۳۸ هزار دانش آموز در ۱۴۰ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه