مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سیاه نمایی نامزدهای انتخابات ممنوع

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در همایش تجلیل از کشاورزان نمونه استان تهران در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه استان تهران که در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز در شرایط سخت اقتصادی تولیدکنندگان در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند و باید شرایط برای فعالیت آن‌ها فراهم و تسهیل شود.

وی با بیان اینکه ری از دیر باز نقش بسزایی در تولید داشته است، ادامه داد: در حال حاضر باتوجه به شرایطی که استکبار جهانی برای ما با تحریم‌ها به وجود آورده باید شرایطی را ایجاد کنیم که موجب تسریع در روند شرایط تولید باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه تولید در بخش کشاورزی نسبت به اوایل انقلاب ۵ برابر شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی تشکیل شد زیرا با وحدت و همدلی می‌توان کارهای بزرگ و خوبی انجام داد و کشور در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی رشد خوب و قابل توجهی داشته و خدمات و اقدامات فراوانی به ملت شریف ایران ارائه شده است که باید به طور شفاف و دقیق برای مردم بیان شود.

توکلی به پیشرفت قابل توجه ایران در صنعت دفاعی که به هر اقدام خرابکارانه آمریکا پاسخ کوبنده داده اشاره کرد و افزود: برای رأی گرفتن سیاه نمایی نامزدها خوب نیست و باید اقدامات خوب در این چهل سال و شرایط کشور در آن روزها به جوانان گزارش داده شود.

وی به مشکلات موجود در سر راه تولیدکنندگان اشاره کرد و عنوان داشت: تولیدکننده‌ها در روال اخذ مجوز با سختگیری مواجه می‌شوند که در جریان هستم اما با توجه به اینکه این سخت‌گیری‌ها در گذشته بیشتر بود در حال حاضر با تغییر نگاه مدیران با بهبود روند صدور و اعطای مجوز روبه‌رو هستیم.

معاون استاندار تهران برخی قوانین حوزه تولید را مشکل‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: قوانین بسیاری در حوزه کشاورزی و دامپروری  تغییر کرده و این باعث می‌شود که در روند تولید با مشکلاتی مواجه باشند، لذا باید شرایطی فراهم شود که روند تولید تسریع و تسهیل شود.

توکلی یادآور شد: در تسریع روند فعالیت تولیدکنندگان اگر تمام دستگاه‌های اجرایی کمک رسان باشند می‌توان با ظرفیت خوبی که در استان تهران وجود دارد مدیریت و در نهایت اجرایی کرد و به نتایج خوبی دست یافت.

وی شهرستان ری را در ۱۳ شاخص دارای رتبه نخست تولید برشمرد و ابراز داشت: قابلیت‌های صنعتی و کشاورزی بسیاری در ری وجود دارد اما دلیل حجم بارگذاری صنایع در ری به دلیل مسافت کم با تهران موجب تغییر کاربری نیز می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه یادآور شد: البته آوردن بار صنعت به جنوب تهران باعث ایجاد مشکلاتی که در زمینه زیست محیطی  می‌شود و مشکلات فعلی نیز به واسطه بارگذاری‌های صنعتی بوده که در سال‌های گذشته انجام شده است.

توکلی با اشاره به شعارهای اقتصادی در سال‌های گذشته تأکید کرد: اگر اقتصاد مقاومتی شعار اصلی است باید شرایطی را برای احقاق آن مهیا و ایجاد کنیم.

وی در پایان از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای انتخابات گام بردارند و کمک کنندتا انسجام ملی، قانون مداری و بی طرفی در اولین انتخابات گام دوم محقق شود و با وحدت و همدلی و امید به مردم و جامعه شرایط انتخابات پرشور را فراهم کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.